11. des. 2009

HELG!

Helg igjen:) Noen ganger føler jeg at det er mandager også er det fredager. Dagene går fort.

Luciafeiringen på jobb er gjennomført med fornøyde barn og voksne. Fikk ikke tatt bilde av min lille lucia for jeg hadde ikke kamera med og måtte jo dessuten jobbe - men hun kosa seg, og hadde nekta å slippe lyset sitt. Når jeg kom på avdelingen hennes satt hun sammen med min mamma og hun kosa seg med lussekatter, saft og hadde fremdeles lyset i hånden. (ikke sånn med ekte flamme da selvølgelig;) Søta mi! :)


I morgen er det julebord med min jobb. Antrekket er klart, det blir sort og sølv. Før den tid blir det kanskje en tur til byen. Hadde igrunn vært deilig å bli ferdig med julegavene jeg skal kjøpe. Ikke så mange igjen. Vi får se, er jo enda leeenge til jul...*kremt*


Halvdelen er på konsert, lillemor sover søtt og har gjort det en stund. Jeg har slappet av, noen ganger er det godt å være litt alene også. I kveld har jeg latt meg inspirere av Madam Stoltz, så med de vakre bildene dere nettopp har sett sier jeg god natt og sov godt. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bilde av kjolen takk:-)
He, he!!
Nydelige bilder!
Ha en fin helg vennen, klem Hege.

Linda aka Myrini sa...

Ja, dagene flyr avgårde...jula kommer før vi vet ordet av det ;)
Det er godt med helg - slippe å ha vekkerklokka på ringing - og sløve (nesten) så lenge vi vil.
Kos deg på julebord i kveld!
Klæm

Guttemamma sa...

Takk for de vakre inspirasjonsbildene...

Camilla sa...

Søte lille pia, etter det jeg kan huske var jeg visst også en av de som ikke ville gi slipp på lyset etter lucia i barnehagen *fnis*
Kos deg masse på julebord!

Og riktig god helg.

Klem fra Camilla

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails