14. des. 2009

Serinakakebaking med barn

I dag var det duket for serinakakebaking. Ikke hjemme, men på jobb. Artig for ungene, bittelitt pes for de voksne sånn etterhvert men veldig veldig koselig :) Denne kakebaksten var fin for ungene å delta i. Rulle deig, trille kuler, klemme ned med gaffel, pensle med egg og strø på perlesukker. Det blir en av årets julegaver hjem, i selvlaget nissekrukke av syltetøyglass :)

(tine.no)

Å legge ut bilder fra dagens kakebaking blir dessverre vanskelig, så dere får heller la dere friste av dette nydelige bildet. :)

Ellers er lillemor 17 mnd i dag. Tiden flyyyr!

Håper dagen din har vært fin ♥

2 kommentarer:

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Tusen takk for god og støttende kommentar fra deg på siden min.
For en nydelig blogg du har. Jeg legger deg til i bloggelista mi jeg, for hit vil jeg tilbake!

Klem fra meg

Guttemamma sa...

Det er fin gave,her har minsten laget det samme til oss i barnehagen!! Sirlig pakket inn,men "mamma,du vet jo at det er et sytetøyglass for det var jo du som tok det med"...så da kunne han like godt røpe hva som var inni...:)

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails