15. jan. 2010

Fredag og Tusen Takk Camilla!!

Pakker i posten - alltid kjekt!

Hvis man har veldig lyst på en liten postkasse fra Bruka til lillemor, men den ikke er å få tak i der man bor, hva gjør man da? Jo, spør sin snille venninne i hovedstaden. Og joda, etter tråling i noen butikker og den var utsolgt fikk hun jammen tak i den siste postkassen i en butikk. Det MÅ ha stått mitt navn på den! hihi ;)

Postkassen, som nok de fleste har sett før, bloggifiseres en annen dag. Lillemor ble i alle fall opptatt av den og gjentok etter mammaen: "Se på DEN"!

Men, i esken var det jammen en lilla pakke også. En nydelig duk og to matchende stearinlys. Tusen takk, snille Camilla! Hun har visst skjønt at jeg liker den fargen. :)

Ingenting å vente med. Duken er på bordet og stearinlysene er tent. Og ikke i hvilke som helst lysestaker. Disse lysestakene i sølv fikk jeg i går. Jeg er ikke sikker på hvor gamle de er, men det er arv fra farfar. Synes de er så vakre, og det samme med skålen som jeg også fikk i går.


Nyt fredagskvelden!


3 kommentarer:

Camilla sa...

Hei og hopp =)
Så koselig at duken og lys falt i smak, syntes du skulle ha de, en liten gave i hverdagen er da alle undt!
Må bare si ifra hvis det kommer opp en annen gang og det er noe du trenger kjøpt ;)

Ønsker dere alle 3 en fin helg.

Klem fra meg.

Guttemamma sa...

Så snill venn du har og de postkassene er jo så fine!! Rosa og nydelig på bordet ditt og vakre arvestaker!!
klem

Anonym sa...

Så fint gjort av Camilla-hun er snill(Blogglandia ER slik:-))
Nydelige lysestaker-de tingene som man har fra nær familie får ofte en spesiell plass i hjertet!
Ha en fin, fin helg:-)
Klem,Hege.

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails