12. mars 2010

Alice in Wonderland ♥

I kveld har jeg hatt en liten virkelighetsflukt og besøkt Wonderland.

Fine filmen, dette hadde jeg gleda meg til og jeg kosa meg der jeg satt med de vakre 3D-brillene på og en bøtte popcorn i fanget. :)

Anbefales!!












Vel, virkelighetsflukt så langt det lar seg gjøre med en febersyk lillemor hjemme, selv om hun var i gode trygge hender hos snille "momoj".
Takk mamma!

Etter kinoen hadde jeg 5 minutter på meg før butikkene i byen stengte, så her var hvert minutt dyrebart. Når man er pjusk så må man få en liten gave. Etter å ha kjøpt Ninky Nonken og en liten kose Makka Pakka hadde jeg jammen noen minutter igjen. Turen gikk til Kremmerhuset, men hva som ble med meg derfra blogges senere. :)


4 kommentarer:

Camilla sa...

Så deilig med en liten virkelighetsflukt, om enn det bare er for en time eller to =)

Gleder meg til å se hva du fant på Kremmerhuset.
Sender masse god bedring til lille snuppa!

Mange klemmer C.

Ingvild B sa...

Yngste jenta skal se denne på mandag
sams klassen sin.
Har litt lyst til å se den selv også
Men det står noen andre filmer på programmet først ;)

Gleder meg til å se hva du har kjøpt på
Kremmerhuset. Skal dit en tur selv i dag :)

Goooooooood lørdag!

Klem

Fru Rosas Hjem sa...

Herlig med litt fri:))

Følger spent med på neste blogginnlegg:))

Karina sa...

Enig med deg at man må få en liten presang når man er syk, hihi ;) Gleder meg til å se hva du fant på Kremmerhuset :) :)

Ha en superfin lørdag, Lise!

Klem Karina

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails