12. mar. 2010

Alice in Wonderland ♥

I kveld har jeg hatt en liten virkelighetsflukt og besøkt Wonderland.

Fine filmen, dette hadde jeg gleda meg til og jeg kosa meg der jeg satt med de vakre 3D-brillene på og en bøtte popcorn i fanget. :)

Anbefales!!












Vel, virkelighetsflukt så langt det lar seg gjøre med en febersyk lillemor hjemme, selv om hun var i gode trygge hender hos snille "momoj".
Takk mamma!

Etter kinoen hadde jeg 5 minutter på meg før butikkene i byen stengte, så her var hvert minutt dyrebart. Når man er pjusk så må man få en liten gave. Etter å ha kjøpt Ninky Nonken og en liten kose Makka Pakka hadde jeg jammen noen minutter igjen. Turen gikk til Kremmerhuset, men hva som ble med meg derfra blogges senere. :)


4 kommentarer:

Camilla sa...

Så deilig med en liten virkelighetsflukt, om enn det bare er for en time eller to =)

Gleder meg til å se hva du fant på Kremmerhuset.
Sender masse god bedring til lille snuppa!

Mange klemmer C.

Thing sa...

Yngste jenta skal se denne på mandag
sams klassen sin.
Har litt lyst til å se den selv også
Men det står noen andre filmer på programmet først ;)

Gleder meg til å se hva du har kjøpt på
Kremmerhuset. Skal dit en tur selv i dag :)

Goooooooood lørdag!

Klem

Ann Elin sa...

Herlig med litt fri:))

Følger spent med på neste blogginnlegg:))

Karinaen sa...

Enig med deg at man må få en liten presang når man er syk, hihi ;) Gleder meg til å se hva du fant på Kremmerhuset :) :)

Ha en superfin lørdag, Lise!

Klem Karina

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails