26. juni 2010

Lykke

Mitt aller første plagg fra Odd Molly


Og jeg er veldig stolt!


Jeg elsker ALT med denne toppen. Fargene, blondene, broderiet, fasongen. 


Har hatt besøk av skjønne Fjellrosa i går og i dag. Masse skravling, latter, god mat, god dessert, titte rundt i butikker. Koselig! :) Hun kom også med gaver, blandt annet disse to nydelige rosa koppene.

 


Kort oppsummert, lykke! 



Til slutt et bilde av hun som gjør meg aller lykkeligst. Her så stolt med sin nye ryggsekk - fått av snille Fjellrosa.  :)



Klem til alle

9 kommentarer:

Ingvild B sa...

Jeg er ikke så begeistrert for OM, men denne toppen var nydelig!
Gratulerer så mye!

Kos deg!

Klem

Hulda sa...

Skjønner at du er stolt av denne. Flott topp! Jeg har enda ikke noe fra OM, men kunne godt tenkt meg en av de fine tunikaene de selger. Herlig hylle med de rosa glassene på. Likte også veldig godt bildet av jenta di som ser ut av vinduet. Så søtt.

Randi sa...

Å...nydeleg topp! Herleg romatisk og perfekt for en lang lys sommerkveld... :-) Og søt jente med herlig sekk. Artig bilete!
Ha ei strålande helg vidare.
Klems

Tove sa...

Hei hei
Gratulerer med OM plagg. Digger de klærne jeg og, sammen med container. Synd de er så dyre. Kan ikke si jeg har så mange av de enda..
Ha en super kveld

Klem Tove

Camilla sa...

Du er helt herlig ;)

Nydelig topp, nydelige kopper, nydelig lillepia med nydelig sekk ♥
Stor klem, Camilla.

Martilie sa...

Den var bare vakker!!
Elsker lekenheten, komforten og detaljene hos Odd Molly.. :)

Nyt deilige sommerdager!

Klem fra Tove

Guttemamma sa...

Hei Lise, den er bare FIIIN!! Odd Molly er jo til å bli forelsket av...:-)
Så koselig med besøk,har dere blitt kjent gjennom bloggingen??
klem♥

Hannes favoritter sa...

Åh så fiin! Odd Molly er og blir en stor favoritt hos meg også!!!

Høres ut som du hadde en kjempefin dag!
Søt ryggsekk til lillesnuppa!!!

Ha en super søndag!

Klem fra Hanne

Therese sa...

Der er den, fiiiiiine toppen ❤ Det var så koselig å se deg igjen vennen, forhåpentligvis får vi til en skikkelig jentehelg utpå høsten en gang. DET hadde vært noe det? :) Håper du får en fortsatt fin sommer snuppa.Har det litt travelt just nu siden vi står på trappa til å dra til svigers. Vi snakkes siden :)

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails