6. okt. 2010

Speiltivoli

I dag tok jeg meg fri fra jobb og tok med lille datter på speiltivoli. Det er en utstilling med forskjellige speil man kan leke og eksperimentere med. 



2 år liten som hun er var det ikke ALT hun skjønte, men å se seg selv i de forskjellige speilene som gjorde henne kort, lang, tynn og tykk var artig. Å krype inn i et kaleidoskop (et trekantspeil) og se masse speilbilder av seg selv var ekstra morsomt. 



Utstillingen kommer fra Teknikens Hus i Luleå, Sverige. 


Så hva passet vel bedre enn å dra å LEKE på bursdagen sin? Og nei, jeg snakker ikke om 2-åringen. 
Rullatoren sto heldigvis ikke klar når jeg våkna i dag. 
Her er pappa og meg selv "i gamledager":-)



Ha en fin dag!
Jeg trekker en giveawayvinner i kveld, så det er fremdeles mulighet til å være med. 


5 kommentarer:

Berit sa...

Kose deg riktig mye i dag - husker jeg ikke helt feil.. er det din dag i dag!! Gratulerer med dagen!!!



klem

ninabakke sa...

Så morsomt :D

Camilla sa...

Hipp HURRRA!!!! =)


Artige bilder av en nyskjerrig 2åring =)
Klem Klem, Camilla.

Monica sa...

Gratulerer så masse med dagen :) Ser ut som du har hatt en fin formiddag :) Koselig å utforske litt :)
Klem

Den lille husfruen sa...

Ser ut som SK ligner på mamman sin som liten;) Så skjønnt bilde. Gratulerer med dagen! :)

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails