2. feb. 2011

Award med noen spørsmål

Så koselig med award. 
Denne fikk jeg hos Lynetmor, som forøvrig er i slekt med halvdelen :-D
Artig er det jo når awarden kommer med en utfordring, noe jeg selvfølgelig tar på strake armen. 


Finn nærmeste bok, slå opp på side 18 og let fram linje 4. Hva står det der?

Bildet av bestemor - jeg nektet å tenke at det var meg

Hva var det siste du så på TV?

Ufrivillig, og jeg SÅ vel egentlig ikke så mye på heller: Fotballkamp Liverpool - Stoke

Bortsett fra datamaskinen, hva hører du akkurat nå?

Lillegull som hoster :(

Når var du sist ute og hva gjorde du da?

I kveld, på Coop Obs Hypermarked og handlet. 

Hva har du på deg?

Svart kosedress. (Ikke onepice nei, hjelpes)

Hva var den siste filmen du så?

Prince of Persia

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?

Nei, tror ikke det egentlig. 

Awarden skal (hvis du vil)  sendes videre til 7 stykker:






3 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Tusen takk. Hyggelig at du tenkte på meg. Det setter jeg pris på.

Klem Mona C

VillaVårfrubakken sa...

Hei på deg, tusen takk, jeg har nettopp fått en slik award og svart på utfordringen.....men en klem sender jeg deg....ha en fin torsdag.

Lev Livet Lett Lokki sa...

Kjære snille du - gratulerer så mye med velfortjent award - og tusen takk for at du deler den med meg!! Skal ta den med i neste innlegg :))
Håper din lille skjønne er kvitt hosetn sin!!
Igjen Tusen Takk :))
Varm klem fra Lokki

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails