22. feb. 2011

Cheeseburger - my way


Det har blitt mer matinnlegg i bloggen i det siste, men jeg blir jo så stolt når jeg lager mat fra bunnen av at det må nesten dokumenteres.  ;-)
Som noen vet er kostholdet endret noe de siste ukene og jeg er mye mer opptatt av ekte mat. Dette gjør at jeg prøver meg fram med å lage mer mat fra grunn av, og jeg vet nøyaktig hva jeg spiser.
I dag ble det cheeseburger med egenkomponert dressing og guacamole. 
Hamburgerbrødene er av egg, kremost, fiberhusk, bakepulver og linfrø. 
mmmm

4 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Dette så veldig godt ut. Spennende hamburgerbrød da. Men er dette lav-karbo-mat? Det er noe for meg.

KLem Mona C

Britt sa...

Så flink du er! Tror at vi og må bli litt mer bevisst på maten vi lager, vi skal jo liksom være gode forbilder for lille gromjenta vår...

Marthe sa...

så flink du e :)

æ holdt på med lavkarbo i fjor vår men så sklei det ut. skulle ha begynt igjen, har trua på det.

InstatreffNorge sa...

Nydelig snuppa:)

men når du legger ut så fristende bilder, så forlanger jeg oppskrift på de burgerbrødene??;);)
Magen min er såå fin etter at jeg kuttet ut gjær, deilig:)

Klem klem

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails