1. mars 2011

Velkommen mars

Nå kan vi bla om og ønske velkommen til mars. 


Nyte vinteren, jada...jeg har gjort det. Jeg er overklar for vår med veier uten isholka, natur som våkner til liv igjen, enda lysere dager, tynnere klær og småsko. Det skjer vel kanskje ikke i mars, men nå er vi på rett vei. 



I dag har jeg hatt fri, og jeg hadde egentlig tenkt å blogge, med bilder, om frisørtime med massasje i stolen og hodebunnsmassasje, kafèturen med ei god venninne, den gode salaten med røkelaks jeg spise,  og de fine tulipanene jeg skulle kjøpe. Men jeg fikk ikke tatt bilder og tulipanene ble aldri kjøpt. 



Matkurs har jeg også meldt meg på. Jeg har aldri vært på matkurs før, men dette tror jeg blir lærerikt og inspirerende for å fortsette med de endringene i kostholdet som jeg har gjort, og så jeg føler fungerer kjempebra.


Siden det ikke ble noe knipsing av bilder i dag har jeg valgt å vise dere noen vakre bilder fra Krista Keltanen. Jeg har blogget om det før, men her er det så mye fint at det er verd å blogge om flere ganger. 

Håper DIN dag har vært fin!

3 kommentarer:

Unknown sa...

jeg ønsker også mars velkommen, lys, varmegrader og snart snart grønne enger...
ha en fin uke!
Klem hilde iren :)

Mona Christin sa...

Hei.

Ja, nå er jeg superklar for vår. Nydelige bilder du viser.

Klem Mona C

VillaVårfrubakken sa...

Nydelige sarte bilder...ha en toppen onsdag...klem fra Mona

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails