5. mai 2011

sommersmak


Ikke sommer helt enda, men her er en smak av det. 

Ha en fin dag! 

6 kommentarer:

Bustenellik sa...

Jooooda :-) Det er sommer!

ELLEMELL sa...

heeerlig!
sommer og snart helg:)
klem ellemell

mimmi-leone sa...

Nydelig, en kjempefin tid vi går i møte nå.

Ønsker deg en fortsatt fin uke med hilsen fra Mimmi-Leone

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg er et ekte jordbærmenneske. Har spist jordbær med en smak av sommer i flere uker allerede og venter i spenning på årets norske. Det finnes ikke noe bedre.

Klem Mona C

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh... JORDBÆR! :) Det hadde vert godt no! :) hehe. Ser kjempegodt ut! :) Håper du har det fint, Lise :)

Her går eg vaggande rundt og venter på at torsdag skal komme. Endelig nærmer eg meg termin.. :)

Godklem :)

InstatreffNorge sa...

MMMmmMM ja jordbærene er nydelige om dagen syns jeg:) Og savnet var ekstra stort siden jeg ikke spiste noe da jeg ammet ifjor.

Venter på innlegg fra deg;)

Kos deg i helga:)

Klem Lise

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails