9. juni 2011

Rimelig fantastisk

For en dag!

En skikkelig sommerdag, og jeg har fri. 
Ikke for det, arbeidsdagen hadde nok blitt tipp topp for jeg er så heldig at jeg kan være mye ute. 

Dagen starta med ei glad og fornøyd lita frøken. Ingenting er bedre enn det. Etter at hun var levert i barnehagen dro jeg for å få en ansiktsbehandling. Det ble nok en utvidet ansiktsbehandling, for jeg fikk både ansiktsmassasje, håndmassasje og nakkemassasje. 
Beste hudpleieren, hun er så flink!
Før jeg gikk ble ansiktet smurt med solkrem og hun tok på pudderfoundation og lipgloss. 
Ah...




Jeg dro til en liten park ikke langt fra her jeg bor.  Alltid stille og rolig der, og den vekker gode barndomsminner. Liker den parken. Bamsefar du ser er egentlig en fontene, bare synd det ikke er vann i den nå.



Fint at han sitter der uansett, gode gamle bamsefar! :)




Like ved er det et lite basseng med små søte fontener. Her er det heldigvis vann. Her har føttene blitt dyppet flere ganger på sommervarme dager. 




I parken er det blandt mange blomster tulipaner i lange baner - i flere forskjellige farger. 




Nå får husarbeid være husarbeid. Jeg skal innta hagen med Mini Shopaholic før jeg henter lille søte i barnehagen. Badebassenget skal også tas ut, det blir hun sikkert glad for. 

Og husk solkrem! ;)


Ha en fin sommerdag!


3 kommentarer:

InstatreffNorge sa...

For en deilig dag vennen, du er flink til å nyte livet:)
På en fridag skal man ikke stå på hue i vaskebøtta!:)

Imorra og mandag har jeg fri...jeg har nå lagd pannacotta, for imorra skal vi ha venner på 3 retter:)

God helg:)

Klem Lise

Martilie sa...

Sååå koselig! Hører dere har nydelig vær så det er bare å nyte og kose seg :)

Flott park!

Klem fra Tove

Fredhøy - Gro sa...

Gode, gamle bamsefar! Minnene strømmer på. Er det ender borti den lille elva og det lille huset enda, mon tro?
Kjempefine bilder:)

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails