19. sep. 2011

Mariuskjole

Perfekt antrekk til høstdager hvor det ikke er varmt, men ikke så kaldt heller. 
Perfekt når vinteren kommer, og det er godt å ha en god å varm kjole å ha på seg. 
Jeg kan dessverre ikke skryte på meg at jeg har strikket den. Derimot har jeg en storesøster som viser seg å være en racer med strikkepinnene, og at det kommer oss til gode er helt greit. 



Noen bær på en hekk vi så på turen, men hvilke? 
Snøbær?
Fine var de uansett, der de hang i høstsola. 


Takk for alle fine gratulasjoner i det forrige innlegget. 
Det varmer!

7 kommentarer:

♥ Monica ♥ sa...

Elsker Marius mønsteret og gutta hadde gensre som dessverre er blitt for små. Jeg kan ikke strikke så jeg må ty til andres hjelp, men det bør være et mål å lære det :) Nydelige jenta <3

InstatreffNorge sa...

Hei vakre vennen:):)

Gratulerer såååå utrolig masse med baby i magen:):) Så kos:)
Jeg har faktisk tenkt på deg flere ganger, og om du skal ha nr 2... og det skal du jo:)

Vet dere kjønn eller?

Kan tenke meg det blir stas å bli storesøster:)

Klemmer

Mona Christin sa...

Jeg hadde en sånn genser da jeg var liten, men nå er den skikkelig poppis igjen. Fint som kjole og da.

Hyggelig med alle søte kommentarer du legger igjen.

Klem Mona C

VillaVårfrubakken sa...

Hei på deg, det var lenge siden....å så herlig en hemmelighet som ikke er hemmelig lenger. Ha noe fine høstdager, klem fra Mona.

Elin - Varøyrampen sa...

Kjempefin marius-jente:) Har akkurat strikket en til min tantejente:)
OG Gratulerer med baby i magen:) Det blir spennende:) Nyt tiden og magen:)

h.espe sa...

Så skjønn lita tulle, med vakker mariuskjole - nydelig! Gratulerer med det forutstående, tenker det er spenning i hjemmet ja :)

Ha en fin kveld videre!

Klem fra Hildegunn

h.espe sa...

Titter innom deg for å ønske deg en fortsatt fin søndagskveld og flott kommende uke!

Klem fra Hildegunn

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails