11. jan. 2012

Det blogges...



Tusen takk for alle gratulasjoner! Jeg er her selv om det ikke ser sånn ut. Det blogges ikke akkurat veldig mye for tiden. Å blogge kom plutselig lengre ned på "to do"-lista. Ikke for at jeg ikke vil, det er bare andre ting å gjøre. 
Lillesøster er snart en måned gammel, og ting går seg mer til sakte men sikkert. Å legge seg og ikke vite når man må stå opp igjen blir jeg vel egentlig aldri vant til, så det blir flere smådupper innimellom når jeg har mulighet til det. 

Ønsker alle en fin dag!

3 kommentarer:

Miriam Lilliana - Novemberbarn sa...

Sånn er det vel med en liten engel :-)Håper du koser deg med småbarnstilværelsen, gleder meg til jeg kommer dit. Nydelig baby ♥

Lynetmor sa...

Hei, skjønner at det ikke blir så mye tid til blogging nå :-) Kos dere masse :-) Klem

Ella sa...

Kos deg med de små, og ja ta små blunder når du kan, for kroppen trenger det :)
Ha en fin fin kveld, klem fra Ella

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails