29. nov. 2009

Så tenner vi det første lys

Tenk at det er første søndag i advent. Koselig, med snø ute og alt. Slik ble min adventsstake. Kjøpte den på KID i fjor. Lysene har jeg pyntet med papir fra Papirdesign og tall fra Kremmerhuset. Fyrstikkesken har jeg også pyntet litt. :)


Disse sinkhusene har jeg kjøpt hos Fryd for øyet, og treg levering skal jeg IKKE klage på. Det tok ikke lang tid etter at jeg hadde bestilt før husene kom. Synes de er så fine og stemningsfulle.


Svibler må også til. Fine og lukter godt.
Ellers har vi spist nydelig pinnekjøtt i dag. :)


Ønsker alle en fin adventssøndag!

5 kommentarer:

Therese sa...

Så fine lysene ble vennen. Ja, tenk at det er advent allerede, helt vilt hvor for tiden går. Håper du får en fin kveld *klemmepå*

Anonym sa...

Så koselig du har gjort det!
Og takk for tipset om Maganda:-)
Kjempe-koselig med hyggelig besøk fra deg på bloggen min, for da fant jeg den fine bloggen din:-)
Ha en fin kveld, klem Hege.

Lunalei ;-) sa...

Den staken var jo bare nydelig! - vi har prøvesmakt ribbe i dag.... Mmmmmm!
Klem fra Lunalu

Camilla sa...

Så fin adventsstake, kjempe koselig pyntet med sinkhus og svibler!
Vet du har god smak ;)

A home far away sa...

Hoppas att du har haft en fin dag!
Kram Gunilla i Singapore

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails