7. feb. 2010

Lekende lett

Du vet du er voksen når du er så fornøyd med dagens rengjøring at du må blogge om det?

Det skal sies at rengjøring ikke akkurat er en favorittsyssel for mitt vedkommende, men som de fleste andre liker jeg å ha det rent og pent. For å gi meg selv en aldri så liten motivasjon fant jeg ut at det var på tide at Durance kom inn i heimen.


Når snuppa sov satte jeg og Durance Lavendel i gang, og med Durance med på laget så ble det jo lekende lett. Fint skal det være, og fint ble det.


Etterpå fikk Durance cotton flower duftlys ta over, og jeg er strålende fornøyd ;)

Håper alle får en fin start på en ny uke.





Bilder fra Mediterranean Markets - Durance en Provance

9 kommentarer:

Camilla sa...

Så flink du er! Her har det også vært husvasking idag, deilig med rent og pent hus =)

Har lenge hatt lyst til å prøve de produktene... er de så gode som de sies å være?

Ønsker deg en flott ny ukestart vennen ♥

Mange klemmer fra meg.

Camilla sa...

Hvis du prøver det på sengetøyet så gi gjerne en lyd, så vet jeg om det er noe å gå for ;)

Sov godt!

Ingvild B sa...

Så flink du er!
Såh, hvor selges herlighetene?

Lev Livet Lett Lokki sa...

Det lukter rent helt hit!
Så nydelig og delikat Lise ❥
Ønsker deg en fortreffelig uke!
Varm klem fra Lokki

♥ Monica ♥ sa...

Ingenting er som et nyvasket hus. Så flink du er.

*klemme*

Lunalei ;-) sa...

Åh,... misunnelig!!! Det er så deilig med nyvasket og rent hus!!! Jeg får trøste meg med at det i allefall er ryddig her - enn så lenge! Skal ha familiegruppe i kveld - spørs om det er like ryddig etter at en gjeng med 6-åringer har vært her...
Får vaske godt til helga i stedet!!!
Ønsker deg en flott dag!
Klem fra Lunalu

Dorthea sa...

Så flink du e! :) Lyst å kom hit og vask litt også mens du e i vaskemodus?! ;)

Trur æ hadde trengt nån sånne produkta, spesielt nu for tia sia vi har hatt oppkast i huset nettopp... :( Føl at æ liksom ikke får det heilt reint uansett kor æ vaska i sånner perioda...

Håpa dåkk har det fint! :)

Klem!

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Mmmmmmm, deilig, jeg kan kjenne lukten helt hit:)

salige lavendel sa...

Jeg har bare prøvd duftsprayen til Durance med Lavendelduft, men synes egentlig den lukter nokså godt men litt kunstig.Jeg leste i et blad en gang at man kunne fylle en flaske med vann, dryppe noen dråper ekte (eterisk) Lavendel i og noen dråper citrusept (grapefruktkjerne-ekstrakt, fås på helsekosten)som er bakteriedrepende - og så kan man vaske med det. Det har jeg gjort en stund nå og er veldig fornøyd med det.

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails