5. feb. 2010

Nå er det nok...

...av sykdom her i huset. Jeg er lei, Lei, LEI hele dette styret med omgangssjuka og håper vi ikke opplever noe av det igjen på veldig, veeeeeldig lenge. Helst aldri, men det er vel å håpe på for mye. Nok er nok!

Planene for helga å kose meg masse med lillemor, også må jeg nok gjøre noe mindre artig men veldig nødvendig - rydde og vaske.

Bildet er fra et museumsbesøk på onsdag. Gammelt bygg, bygd i 1903 og et av de eldste i byen. Vinduene bar preg av kulden utenfor.


9 kommentarer:

InstatreffNorge sa...

Hehe...godt jeg fikk deg til å smile;) Selvom man blir litt frustrert der og da, så ler man av det etterpå;);)
Kan skje når som helst nå ja...men skal vel ikke forvente for mye før termin kanskje:P
Rommet kommer seg, stadig noen flere ting som blir satt inn der...koselig at du likte det:):)

Masse god bedring til dere!! Utrolig kjedelig.. er såå smittsomt..når den ene er ferdig begynner neste..

Prøve å kose deg litt i helga også da snuppi:)

Klemmme

Camilla sa...

Usja, skjønner godt du er lei. Også for en grusom sykdom da...
Kos dere masse i helgen, med litt musikk går husvasken som en drøm!

Herlig bilde!
Klemmer.

Lilliannes verden sa...

Uff! Stakkars... Ønsker alle i heimen god bedring =)
Koseligt bilde du har lagt ut

Lunalei ;-) sa...

Håper helga blir bra - og at sykdommen då reise sin kos!!! Ønsker iallfall alle riktig god bedring!
Ps - flott bilde!!
Klem fra Lunalu

Guttemamma sa...

Da krysser jeg fingrene for at dere får en sykdomsfri helg!!
klem

Min stil sa...

Uff, kjedelig med omgangsyke. God bedring, og god helg.
Klæm Susanne

Fru Fly * Heidi sa...

Uff, stakkars - det er utrolig kjipt å være syk! God bedring!:) Klem Heidi

Ingvild B sa...

Stakkars.. Omgangssyke vil vi IKKE ha!
God bedring!

InstatreffNorge sa...

Hihi...pensjonistblomst eller begravelsesblomst;) Men har endret mening med årene;);)
Heldig du er som fikk ho 13 dager før termin..tør lissom ikke håpe på det jeg.. syns d er så sjeldent 1. gangsfødende føder før termin.. men jeg fikk oppskrift på en pizza som visstnok skulle sette fart på ting;);) verdt å prøve?!;)
Alt står lissom på vent om dagen...bare venter og venter....hehe...

Håper du koser deg ikveld:)

Klem Lise

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails