13. jan. 2011

Skjønne, glade ting og en utfordring

På tide med litt FARGE igjen, og her er litt som står på min ønskeliste:






Skjønne, glade ting fra ISAK

Hos Mona Christin fikk jeg en utfordring. Den går ut på å fortelle:

4 tv-program jeg ser på
4 ting jeg har gjort i dag
4 ting på min ønskeliste
4 ting jeg liker dårlig

Så altså:

4 tv-program jeg ser på:
Torsdag kveld fra Nydalen
Globe Trekker - og drømme meg bort :)
Tid for hjem
Greys Anatomy (av og til)

4 ting jeg har gjort i dag
Laget hytte i stua sammen med lillemor. 
Sett på TV. 
Laget næringsrik smoothie og noe av det ble is. Namnam!
Sett SOLA! Hurra hurra, velkommen tilbake. 

4 ting på min ønskeliste - jeg tar det materialistiske og litt egoistiske
Krus med lokk , og plakat fra ISAK
Grå sofa
En dag på SPA
Et hus?! :) 

4 ting jeg liker dårlig
Barn som ikke har det bra
Dyr som ikke har det bra
Uærlighet
Og sist men ikke mist, jeg liker veldig dårlig en gjennomfrosset bil når det er tidlig og man igrunn har litt dårlig tid. Det synes jeg er HELT unødvendig!
Men jeg er veldig glad jeg slipper å vente på bussen i kulda...;)

Jeg sender utfordringen videre til:
Mitt Hammerfestlige Liv


Take care!

Ingen kommentarer:

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails