3. des. 2009

På besøk hos Fru Dahl

Denne butikken er til å drømme seg bort i. Herlig stemning fra man kommer inn døren. Jeg har vært på besøk hos Fru Dahl. :)


Hyller opp og hyller ned med Green Gate (jada, det ble litt GG i dag også...can`t help it;)


Det ble bare en biiitteliten helgegave til meg selv.


Brikke, lattekrus og te som lukter nydelig.

Akkurat nå slapper jeg av etter en lang og travel dag. Det blir litt blogging, også har jeg et Kamille på sengekanten som jeg skal bla litt i før jeg sovner. Jeg er på seminar til i morgen og er en liten svipptur ute av byen - dog ikke så langt avgårde. Fikk i alle fall muligheten til å titte innom Fru Dahl, noe jeg tror jeg skal gjøre i morgen også før jeg drar hjem. :)

Takk for koselige kommentarer, det setter jeg pris på! ♥

5 kommentarer:

Linda aka Myrini sa...

Så mye lekkert det var å se på her.
Skjønner godt at du ble fristet til å kjøpe noe til deg selv, ja ;)
Ønsker deg en trivelig fredag!

Anonym sa...

Hils stedet du er på!!! Se en ekstra gang oppforbi Statoilen for meg :) :)

Klem

Anonym sa...

Oi, der hadde antagelig eg gått berserk :P

Å alle hadde nok blitt fri for julegaver, da eg hadde brukt alle pengan på meg sjøl :D


Ha ei go helg!!

Klem herifra!

Anonym sa...

Den postkassa kjøpte eg på en liten interiørbutikk i luleå i sverige i sommer.. Men lure på at eg har sedd sånn på "mique" eller no sånt..
Den va så søt at eg MÅTTE bare ha den :-)

Anonym sa...

legg ut spørsmål på bloggen din om det e nån som kan se på mique for deg.. lån bare bildet av postkassa på min blogg omså.. garantert nån som kan sjekke å kjøpe for deg :-)
Eg fikk sendt flere ting før jul i fjord da eg ikkje fikk tak i det her på finnsnes :)

Mange goe snille bloggere der ute!

KLEM!

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails