23. jan. 2010

God lørdagskveld!

Synker ned i sofaen etter en flott lørdag sammen med lillemor. Halvdelen har vært på jobb i dag, så jeg og snuppa tok turen til 4H-gården hvor jeg møtte venninner og deres barn.

Lillemor sover og snopeskålene er på bordet ;)
Sjekk forresten Amaryllisen i bakgrunnen. Oppdaget en ny knopp på den etter jul og den vokser og vooookser. Det er nesten sånn at jeg kan se at den vokser.

Takk for gode tips i forrige innlegg. Keep `em coming! :) I det siste har det vært barnebøker i den som lillemor har hatt lett tilgjengelig i stua.

God lørdagskveld! ♥

5 kommentarer:

Guttemamma sa...

Så herlig å høre,Lise!! Du aner ikke hvor gøy det er for meg med disse vimplene..:)
Ser ut som du har en deilig lørdagskveld du også,kos deg videre!!
klemmer

det hvite hjerte sa...

Så herlig at du la igjen kommenar
hos meg slik at jeg fikk anledning til å
besøke bloggen din også...!
Herlige stemningsbilder fra en
deilig lørdagskveld ...! Nyt øyeblikkene :)
klem til deg

Karina sa...

Gooood lørdagskveld!

Min stil sa...

Hei. Flotte stemningsbilder du viser, og den tunikaen og kjolen fra Odd Molly i innlegget lenger ned var jo bare såååå fine.
Ønsker meg en slik!!!
Klæm Susanne

salige lavendel sa...

Takk for hyggelig kommentar :)
Søte skåler til godiset, er de fra bloomingville??

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails