22. jan. 2010

Hva ville du brukt denne til?

Drømmen om en eplehage har skrevet et flott innlegg om kjøpepress, og gir samtidig en utfordring om å blogge om noe som ikke er nytt. Jeg tar utfordringen og kombinerer det med et lite spørsmål til dere.

Denne kassen/kurven fra IB Laursen kjøpte jeg for en stund siden på Emma House.

Hvorfor?
Fordi jeg falt for den! Det slitte preget - kjempefin!

For å bruke den til hva?
Tja...

Faktisk har jeg enda ikke helt funnet ut hvor i huset jeg vil ha den og hva jeg skal bruke den til, så den har stått litt her og litt der.

Derfor spør jeg:

Hva ville du brukt denne til?


9 kommentarer:

Camilla sa...

Den var fiiiiiin =)

Tja, den kan brukes til
bestikk
oppbevaring av stearinlys

Kom ikke på så mye akkurat nå.... men hadde garantert funnet noe å bruke den til ;)

Drømmen om en eplehage sa...

Takk for bidraget, kjempefin kurv =)

Kassen kan du f.eks bruke til krydder, olje, salt/pepperkvern og annet du bruker mye i matlaging. Jeg har en lignende som står ved koketoppen vår med slikt oppi. Da er det lett å tørke av benken for det er bare å løfte opp kurven istede for ørten duppedingser.

Ha ei skjønn helg♥

Unknown sa...

Hei!
Endelig har jeg tid til en liten besøksrunde!
Nå sitter jeg forran peisen og varmer meg. Har lagt fra meg skolearbeidet, lukket øynene for rot, og bestemt meg for å kose meg litt i blogglandia!
jeg må få takke for mange koselige kommentarer inne hos meg :) De blir satt stor pris på selv om jeg ikke alltid er så rask med å svare :S

Nydelig Nordlys bilde..Jeg hadde også blitt trollbundet om jeg fikk sett det.. Desverre er det ikke sånt her (har sett nordlys en gang i Hardanger..spesielt og VAKKERT)

Jeg likte kurven du viser., og som de andre sier her..den kan jo brukes til alt mulig :)
Håper du får en god helg!
KLem

Guttemamma sa...

Tenkte også på lys og sånt, eller teposer,krydder osv.
Hva med sysaker,trådsneller osv?? Eller i gangern til nøkler,reflesker,vanter osv..??
Vakker er den iallefall!!
klem

Lunalei ;-) sa...

Den var fiiin!!!
Har ingen andre forslag enn de som allerede har kommet, men så også for meg blomsterog lys!
Nyt lørdagen da, Lise!
Klem fra Lunalu

Hulda sa...

Takk for koselig hilsen hos meg! Nå har jeg sett litt rundt her inne, og funnet mye fint. Flotte bilder du viser.

Jeg har også en slik kasse, min er lys grønn. Jeg har min ute om sommeren, med små krukker og med litt blomster. Har også hatt hageredskaper i den. :)Slike kasser har jo uante muligheter.

Jeg linker til deg, slik at jeg kan få sett når du oppdaterer bloggen din!

Linda aka Myrini sa...

Heisann Lise.
En slik kasse skulle Vivildtuppa mi definitivt hatt på rommet sitt ;)
Hun har så utrolig mye småtteri - som med fordel kunne ha vært samlet i glass og satt opp i kassen.
(må lagre meg dette på minnet)
Ønsker deg ei god helg!

Fru Fly * Heidi sa...

Enten til sysaker eller på barnerommet tror jeg:) Jeg får aldri nok av kasser og esker!♥ Tusen takk for koselig hilsner, jeg blir så glad! Ha en flott helg. Klem Heidi

MariMaja sa...

Jeg har helt lik en...har stearinlys liggende oppi;)Men du kan jo også ha fint bestikk eller telys....:)
Flott blogg, kommer nok tilbake hit;)

Totalt har det vært besøk på bloggen. I dag har det vært besøk og akkurat nå er det besøkende online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails